неділя, 1 грудня 2013 р.

Сім'я - найголовніший інститут соціалізації

Живіть ,як голуби в парі. (Українське прислів'я)
У даний час Україна переживає складні соціально-економічні зміни, які істотно відбиваються на становищі всіх елементів соціальної структури, зокрема сім'ї. Сім'я є найменшим осередком суспільства, що постійно відчуває на собі безпосередньо чи опосередковано ті зміни, які відбуваються у країні та відповідно сама впливає на розвиток суспільства. Процес формування, становлення та розвитку сучасної української сім'ї інколи проходить у складних і суперечливих умовах, на фоні яких відбувається погіршення фізичного і психічного стану здоров'я подружь, зростання міжособистісної ізоляції, агресивності, нездатності розв'язувати проблеми і конфлікти, що виникають на їх життєвому шляху. Сьогодні сім'я зустрічається з цілою низкою нових проблем, значною мірою втрачає здатність виконувати життєво необхідні функції і часто знаходиться на порозі кризи. З огляду на це, можна говорити, що ситуація з внутрісімейними стосунками поступово погіршується внаслідок зростання протиріч і конфліктів у суспільстві. Ці обставини можуть негативно позначитись не лише на розвитку сімейного інституту, а й на для країні загалом.

Немає коментарів:

Дописати коментар